2010. október 23., szombat

in progress

Két rétegen alább nemigen adtam a héten az öltözködést, sok teát ittam és ötször jártam pisilni, sőt a zongoránál azon kaptam magam hogy néha akár 4 dologra (jobbkéz-balkéz-basszuskulcs-pislogás) is tudok figyelni.
Lehet hogy a végén kiderül hogy mégiscsak nőből vagyok...?
Következő szint:
- övet jobbra befűzni
- először slicc aztán gomb
- pohárből inni üveg helyett
- tálból chipsezni zacskó helyett
- lótusz-ülés

Haladó szint:
- rászokni a pizsama/hálóing használatára
- hőemelkedést nemészrevenni, 38 fokossal vigyorogni
- shoppingolást megszeretni

1 megjegyzés:

  1. sose fogom tálból enni a chipset :) shoppingolni jó, főleg, mikor magad alatt vagy. olyankor mindig elhiszem, hogy jó nő vagyok ^^ ja, amúgy a Padtárs voltam, majd olvasd el az én blogomat is!

    VálaszTörlés

Oldd le sarudat a lábadról, mert szent föld az a hely, ahol állsz. (2Móz3,5b)